Mobilní vyhledávání související s lokacemi roste o polovinu rychleji

31. května 2016 v 9:21 |  Reklamní kampaně
Na lokální informace se podle Googlu zaměřuje stále více vyhledávaných dotazů. Lidé vkládají klíčové fráze jako "poblíž mě" nebo směrovací číslo. Hledají restaurace a obchody na své cestě. Podle zástupců Googlu roste mobilní vyhledávání související s lokacemi o polovinu rychleji než zbytek mobilních dotazů. Google se snaží svým uživatelům vyjít vstříc a nabídnout jim to, co hledají.

Nové možnosti inzerce v Google Maps

Google plánuje rozšíření své aplikace o možnost reklamy na lokální služby, které se budou zobrazovat na hledaných trasách. Pod názvem "Promoted pins" bude nový reklamní formát v mapě zobrazovat různé obchody a nabídky služeb. Nově budou profily obchodů obsahovat také akční nabídky nebo přehled nabízených produktů. "V mapách experimentuje s různými reklamními formáty, které uživatelům zjednoduší hledání obchodníků a orientaci v okolí. Řidiči tak například uvidí podél své trasy "promoted pins" blízkých kaváren, čerpacích stanic nebo míst, kde se můžou naobědvat," uvádí v prohlášení na svém blogu Google.

Obrázkové vyhledávání přes smartphony

Nové možnosti mobilní reklamy nás čekají také v obrázkovém vyhledávání, které připomíná sociální síť Pinterest.Google zavádí podobnou možnost s tím rozdílem, že funkce má mnohem větší komerční potenciál. Uživatel může procházet velké množství obrázků (například triček) a měnit žádané parametry. Vyhledávač mu následně ve zvláštním reklamním prostoru nabídne žádané zboží z internetových obchodů.

Online reklama předstihne v příštím roce reklamu v televizi


Pohled na výdaje na internetovou reklamu podle zařízení ukazuje dramatický vzestup mobilní reklamy (veškeré internetové reklamy doručené na chytré telefony a tablety, ať už jde o display reklamu, inzeráty nebo vyhledávání, včetně reklamy uvnitř aplikací). Agentura odhaduje, že mobilní reklama v roce 2015 vzrostla o 72 % a mezi lety 2015 a 2018. ZenithOptimedia předpovídá průměrný meziroční nárůst o 32 % ročně, který bude poháněn rychlým rozšířením zařízení a zlepšováním spotřebitelských zkušeností.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama